torsdag 4 februari 2010

Ja må han leva...

Idag fyller min "stora" gullegris år. Alltså John. Vi har firat med tårtor och lite kakor och alla verkade nöjda. Han fick hantlar, t-shirts och en balansbräda av mig och Theo, whiskeyglas av mamma och pappa (mina) och så pengar. Så jag tror han är nöjd! Har schåat på hela dan med att städa och göra klart tårtorna. Ändå hann jag inte med allt innan mina föräldrar kom upp. Men det gjorde nog inget.

Vad har annars hänt... Theo har varit på babysim igen och fått dyka mer och vi har varit på mammagruppen. Det var väldigt trevligt. Vi var bara tre mammor med bebisar, men vi hade väldigt trevligt. Iaf enligt mig! Känns som man kanske har några vänner på g där. Är kul att hitta fler här runtomkring där man bor.

I tisdags såg jag och John District 9. Hmmm är nog allt jag säger. Vet inte vad jag hade förväntat mig, men det var nog inte riktigt som jag trodde ändå. Men det var väl inte helt bortkastad tid iaf. Härnäst på listan av filmer att se är nog 2012 och Surrogates. Får se vad man får John till att se först.

Vi har sett en hel del Big Bang Theory nu på sistone och kan inte hjälpa det, men jag blir så inspirerad att se alla gamla Star Trek filmer. Så det ska vi göra nu några kvällar här framöver. Man kanske blir en trekkie tillslut iaf! "Live long and prosper"

Nä, nu ska jag surfa runt och kika på en massa skräp och sen kanske sova lite. Får mer fika främmande imorrn och kanske nån på lördag och söndag också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar