tisdag 23 februari 2010

Så var det gjort

Som några av er vet så friade jag till John
på alla hjärtans da',
och vilken tur, han sa ja'...


Bilder på dom riktiga ringarna kommer i slutet av vecka, hoppas jag, när vi fått hem dom. Mycket fina och precis som vi vill ha dom!
Så om vi har råd så blir det bröllop i slutet av detta år. Funderade på att vänta till nästa jul, men då blir det så långt bort. Och vi gör ju detta till viss del för Theos skull och då vill man få det gjort snarast.
Känns fortfarande lite overkligt och nu går det många tankar i skallen på allt man äntligen får sätta igång att planera.
Men jag har färg, plats och ungefärlig tid klar iaf.
Så nu gäller det bara att inte rusa iväg innan man vet hur mycket det får kosta. Men som jag brukar säga, det löser sig alltid! ;)

4 kommentarer:

  1. tusen åter tusen grattis till kärleken !!!:)))

    SvaraRadera
  2. Wow stort grattis !! Å vad kul med bröllop, jag är en sucker för sånt. GRATTIS igen !!

    SvaraRadera