måndag 8 mars 2010

Bröllopsplaner

Har inte riktigt ork att skriva just nu. Men kan säga att vi haft en otroligt mysig helg, frdags hände ingenting. Jo, vi hade strömavbrott nästan 1 timme. Lördag gick vi in till stan, fikade med Linda, Mattias, Martin, Elin och Liam. Sen på kvällen kom Linda och Mattias förbi på middag och annat gott. Var så otroligt trevligt. Väldigt avslappnat och skönt. Vi drack väldigt gott också kan ju påpekas! ;) Jag och Linda fastnade mycket framför datorn och kikade på klänningar. Och nu har jag fått två olika personer som säger att jag borde köra på en helt ny modell. Och jag håller med dom, den känns mer som jag. Men den har inte den där marängiga känslan som jag alltid förställt mig.

Det här är den första:



och det här är den andra, den nya:




Men jag har ju ännu inte varit och provat i butik. Och de måste man ju ha gjort innan!
Nåja, annars har det inte hänt mycket. Åt middag i hemmings igår och sen bjöd Ulrica över mig för att se New Moon, den var helt ok!
Idag har nog John åkt på nån magbugg, så han har varit hemma och vi har hållit oss inne. Hoppas bara vi inte åker på nått vi med. Men tror det är nått han har ätit.
Nu ska jag surfa klart i soffan och sen gå och lösa Feet of Clay - Terry Pratchett!

Natti

Jo just ja, Theo har lärt sig att sätta sig upp själv nu, från liggande alltså, han säger Hej, Ej hela tiden när man hälsar på honom och så har han börjat ställa sig upp om man hjälper till lite. Många framsteg nu! :D

5 kommentarer:

  1. Jätte fina klänningar, men som sagt man måste fara och prova så man vet vilken typ som passar ens kroppsform.
    Och har man mammaformer som du och jag så tror jag nr1 passar bättre eftersom att den har korsett i sig och det har inte nr2.

    SvaraRadera
  2. Snygga klänningar! Speciellt den första! Kom ihåg att det tar väldigt lång tid att få klänningen om man ska ha en speciell. Räkna på ett halvår...

    SvaraRadera
  3. Ååå vad duktig lillen har blivit !!:)
    Klänningarna är superfina ! Längtar tills du ska prova så man får se !;)

    Joo jag ska göra ett seriöst försök att äta mindre godis :)

    Möte imorgon ses då:P

    SvaraRadera
  4. Så fort de dimper ner här hemma så hojtar jag till !!
    Åh så kul med klänning, båda var fina. Men du måste ju åka och kolla runt, känna på alla, se till att du blir uppassad när du provar och verkligen känna dig hemma i den du väljer. Säg till om du behöver sällskap. ;0).
    Ha det bra !!

    SvaraRadera
  5. Ulrica Westerlund11 mars 2010 kl. 20:56

    Vad duktig han är lillen. :)
    Klänningarna tycker jag båda e så otroligt fina men jag hänger gärna med o kollar runt i stan. ;)

    Ha det bra. Vi ses när ni känner er bättre. Krya på dig/er. // Ulrica

    SvaraRadera