måndag 22 mars 2010

En vagn, flera vagnar. Inte vagnet...

Gahh... Stör mig litegran ibland på piteborna som envisas med att säga Vagnet istället för Vagnen... Förstår inte vart det kommer ifrån. För det är inte alla här som säger det... men men... Var bara tvungen säga det!

Nu en riktigt snabb genomgång av dagarna som gått.
Fredag, for in till stan. Köpte papper till dopkort. Mötte John. For på kalas hos Therese och Jonas. Köpte vårrullar från Thai innan vi for hem. fick besök av Benny och så var kvällen slut.
Lördag, vaknade tidigt, packade ihop oss och for till Vallen på dop. Lille Arvid fick också dopas! Sen snabbt förbi mamma på sjukan. Hon såg ganska så pigg ut nu. Sen Fort, fort hem till Pite igen för att fara på 30års överraskningsfest. Där blev det inte sent för mig och Theo. Han blev trött så vi drog hem. Sen såg jag på tv. Såg Män som hatar kvinnor, del 1 av tv versionen. Riktigt bra!
Söndag, Gick upp med Theo. Väckte John, som var bakis, vid 9. Vi mös lite och sen bjöd vi in oss på korvgrillning hos Linda och Mattias. Där grillade vi både korv och pinnbröd. Mycket gott och mycket trevligt! Sen drog vi hem igen för vi fick besök av Theos farmor och farfar. Sen blev det massvis med bakning på kvällen. Kom inte i säng förrens runt 1.
Måndag, jag fyller år! Hade mysmorgon med Theo. Efter lite bök fick jag honom att sova medans jag städa undan hemma och gjorde klart marängen till tårtan. Sen packade vi ihop oss och drog på babysim. Vi var bara 3 mammor och bebisar idag men det var bara mysigt. Sen for vi på Willys och handlade till middagen. Fick bli flygande. En av mina favoriträtter.
Sen mitt i allt, eftersom jag såklart inte lyckats göra tårtan klar, kom gästerna. Men dom var mycket välkomna iaf!
Jag fick många otroligt fina presenter!


(Le Creuset - i färgen körsbär)

(Cult Design - Tuppen Hendrix)
Och två superfina buketter med tulpaner!

Och nu har jag skrivit klart mitt cv, för imorrn ska jag träffa min jobbcoach och sen ska vi träffas på Cinderella för klänningsprovning! Längtar!!! :D
Natti

1 kommentar:

  1. vad fiiina saker du fick =))

    Joo snart träffas vi ! Kul kul!

    SvaraRadera