fredag 26 mars 2010

I-lands bekymmer...

Nu har jag kanske, efter lite olika diskutioner, ångrat mig angående klänningen på Cinderella. Den är för dyr. Ska kika på nätet trots allt och se vad dom kan erbjuda där. Har hittat en ny modell som är helt underbar, men som också har allt det röda. Så kanske det blir den istället. Men den bilden spar jag! :D

Jag fick en liten slant i födelsedagspresent av Johns mormor, så nu har jag uppdaterat min garderob med fyra olika alster. Alla väldigt fina och sköna! Bland annat den här, (H&M - Shop online)
Är så roligt att känna att jag kan unna mig kläder ibland. Har lite problem med det, får nästan ångest om jag köpt nått som är dyrare än 100kr. Så skor och sånt blir inte uppdaterade allt för ofta. Men det betyder ju att mitt klädkonto sällan överskrids istället! Fast idag ska jag faktiskt gå och kolla på en bh också. Har fått pengar enkomt till det! Och det behövs. Den jag har är ungefär 2 år gammal, jag har redan lagat den en gång och sen börjar trådas upp lite på banden. Den andra jag har är för liten och ungefär 5 år gammal... Så ja, det är dags där med! (Perfect Shaper - Triumph)

Det dumma är att jag inte kan köpa kläder som jag behöver, men däremot kan jag köpa pyssel för nästan samma summa ibland. Pyssel som jag teoretiskt sett inte behöver... Men jag har börjat förändra det där nu!
Så nu ska jag betala räkningarna, hoppa i duchen, ge lilleman mellis när han vaknar och sen åka in till stan för att äta lunch med pappa John!

1 kommentar:

  1. Jag hade oxå behövt köpa ny BH. Har en som sitter si sådär ok, haha

    Söt blus! :-)

    SvaraRadera