måndag 14 juni 2010

Sommar, sommar, sommar...

Jaha, då var man arbetslös på papper igen också. Var in på Af och registrerade mig idag, hoppas nu bara alla papper kommer i ordning snabbt. Men just nu så driver jag inte fram nått magsår över det, John har semester nu så då kan jag vara arbetslös så länge det nu blir.

Idag har vi tagit första gemensamma dagen och spenderat den på stan. Var väldigt mysigt. Vi träffade tant Jojo med lilla Mille och sen så shoppade vi Theos första egna gympaskor på rean på Wedins. Mycket trevligt.
Har även fyllt på med lite jord, så imorrn blir det att plantera ännu mer och sen även plantera om en del blommor som vi har inne. Bl a två miniblommor som stått inne i Theos rum men som nu är så stora så dom måste få mycket större krukor! Ska lägga in bilder senare, även på våran ombonade altan! :D

Men nu kallar sängen, ska få sovmorgon imorrn så det är bäst jag går och sover nu så jag få så mycket som möjligt ut av natten!

Kramiz

1 kommentar:

  1. Blev det att köpa nått kul då?
    Jäkla synd att jag inte kunde komma, men det kändes inte så himla kul att börja knata i spöregn. Vi måste ses nån dag! Ni är väl lediga båda 2 nu, eller?

    SvaraRadera