måndag 12 juli 2010

Jo jo, jaja

Jo jag har ju då skrivit att jag skulle lägga in några bilder å så, men det har som aldrig funnits tid och ork för det. Men nu, trots att klockan är mycket så tänkte jag att det är lika bra att få det gjort!
Vi har ju som hunnit med en hel del redan, mest eftersom jag är arbetslös och john fortfarande pappaledig. Ja, jag vet, inte den bästa kombinationen... Men vi försöker göra det bästa av det!
Så, vad har vi hunnit med sen sist? Jo besök i Vallen och Burträsk hos bror min, bröllop här i stan, första doppet i lillpoolen för Theo, fisketur, grillningar, midsommar, dop och lite annat roligt.

Det var midsommar hos Lina och Daniel med barn, mycket trevligt. Fisketur i hemträsket för John massor(!) av gånger och för mig 1(!) gång... Bröllopet var för Linda och Mattias, dom var hur fina som helst. Dopet var för Billy, mycket fint och avslappnat dop och med underbart god mat som följde.

Har hunnit med att scrappa lite kort också. Måste ju försöka göra nått när tillfälle ges, annars lär jag ju aldrig bli bättre.

Så här kommer en radda med bilder nu då! Låt er väl smaka! ;)

Jakobs konfirmation hann vi också med, här är han med sin syster Julia



Linda och Mattias bröllop,





Lite bilder på Theos första bad ute i lill poolen måste ju också visas




Midsommar hos Linisen blev inte många bilder tyvärr, men några kan vi bjuda på







Och så lite scrappade kort
Först det vi gav till Linda och Mattias


Sen det Billy fick idag




Men nu, nu måste jag krypa i säng, så jag avslutar med en underbar bildserie på våran egen gubbe i "lådan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar