torsdag 2 september 2010

Mycket händer

Nu har det äntligen hänt! Lilleman bestämde sig för att på sin 13 månaders dag börja gå. Hipps vipps så gick han, inte bara ett eller två steg utan typ 1½ meter på en gång. Rangligt och så och det händer inte så ofta, men går gör han! Vi är så stolta över honom och det var roligt för farmor och farfar som var här precis då och också fick se det!
Sen nästa sak, vi har fått dagisplats! Idag ringde jag för att höra och då hade hon inget eftersom vi sökte försent, Men bara nån minut efter jag lagt på så ringer hon upp och säger att det är nån som sagt upp sin plats och då får vi ta den! Det blir på en nybyggd 4-avdelnings förskola och jag tror den blir bra. Det ligger jättefint till med mycket skog runtomrking trots att det är nära stan.

Sen har jag även hittat bröllopsklänningen jag ska ha. Nu gäller det bara att komma underfund med hur jag ska få tag på den. Det är såklart på en sida i England och dom skickar inte... Men ska luska efter en skräddare här som kanske kan ställa upp! Vill såååå gärna ha just en sån som jag sett! Älskar den. Och allt som jag tänkt till passar jättebra också!
Så vi ser väl vad som sker!

Nu ska jag snabbt kolla efter namnlappar att stryka på till lillemans kläder inför dagis och sen krypa ner bredvid min gulleprutt(!) ;)

Natti

P.S.
Lägger in en smygbild på klänningen från mina drömmar, sen om det lyckas får vi se. Underbar, så säg!

1 kommentar:

  1. heeej :D Theo du är min idol!! Gå gå gå :D :D
    Hejja !!!
    åå dagis shit vad spännande =))
    När börjar han?

    ÅÅÅÅ klänningen I LIKE :D Ska du ha rosa????=)))
    Då vill jag ha rosa klänning ?? ;))

    PUSSPUSSS

    SvaraRadera