tisdag 15 februari 2011

14:e februari

Man behöver nog inte säga så mycket mer än så för att alla ska veta vilken dag man pratar om.
John är som jag skrev tidigare sjuk, så våran alla hjärtans har inte varit så romantisk. Men jag kom mig iväg till affären en sväng och köpte oss faktiskt en ask med gelehjärtan. Dom är sååå goda. Fast jag tycker nog dom var aningens söta nu. Sen köpte jag ingredienser till en jättegod nudelsoppa med kyckling. Tänkte faktiskt på John där. Så det blev våran mysmiddag. Theo vägrade äta som vanligt, men efter en stund kom han på att om han får plocka nudlarna från min hand, då blev det godare… Jaja, bara han är nöjd så. Sen har jag kommit underfund med att det nog kan bero på att vi sällan äter samma sak. Jag förändrar recepten hela tiden, vilket nog gör att han inte känner igen smaken och blir då misstänksam. Så jag får bita ihop och äta samma mat några veckor nu tror jag. Dock inte bara korv och makaroner. Det klarar jag bara inte… Skriver Jag för det är bara jag som har problem med sådant.
Iaf, det blev en mysig middag och sen när Theo gått och lagt sig så såg vi Knight and Day och åt lite gammalt snacks och gelehjärtan. Idag är även våran 1årsdag för förlovningen. Tiden går så fort och det är nästan på dagen 7 mån tills vi gifter oss! Helt otroligt!
Nu ska jag kika lite på olika tv.play avsnitt innan jag somnar.
Natti natt!
P2086128P2146269 P2166292




1 år sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar