måndag 7 mars 2011

Provjobb

Så då, det jag skulle göra idag var att provjobba i grillen på Havsbadet. Kanske inte drömjobbet helt ut, men om dom vill ha mig ibland så jobbar jag gärna där. Var så skönt att komma ut och göra något annat för en gångs skull. Börjar bli lite less på att bara jobba tors fre, vill göra nått dom andra dagarna också. Men jag avvaktar nu på att dom hör av sig och säger vad dom tyckte. Men tjejen som visade mig runt sa iaf att hon var nöjd med dagen… Nåja, jag håller tummarna! Skrattar

3 kommentarer:

  1. Therese Öström8 mars 2011 kl. 08:01

    Å vad spännande!! Jag håller tummarna :D

    SvaraRadera
  2. Vad kul :) En av mina kompisar brukar jobba i grillen på Havsbadet, fast hon tycker de är riktiga slavdrivare :P

    SvaraRadera
  3. Ja där har man gjort en hel del timmar. Förstår tt d vill ha ngt att gör, mn passa dig bara så att du inte blir utnyttjad !!

    SvaraRadera