måndag 10 oktober 2011

Första presentationen

Så här vi fått tillbaka bedömningen på första presentationen. Jag hade om hur man använder kameran i skolan och använde powerpoint att visa med. Det kändes bra före och vår lärare var då nöjd med mig. Jag fick G++ kan man säga. Även om nu inte det finns. Men jag är massor nöjd!
Önskar bara dom skriftliga inlämningarna vore lika enkla att lämna in och vara säker på... Men nä, det är där min stora svaghet ligger i. Så vi får se vad som händer!
Nu ska jag gå och sova så jag orkar med allt plugg imorrn igen. Kan säga Theo var helt slut efter en hel dag på dagis från en vecka hemma... Han sov till 7.25 idag med. Sååå mysigt när han kröp ner under täcket hos mig.
Natt natt
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Grattis roligt till G++ :D
    Jaa det är skrivandet som är svårt! Meeen du kommer in i det =)

    Myyys theo :D Saknar er!

    SvaraRadera