söndag 1 april 2012

Uppdatering

Ja, vad kan jag säga. Jag är sämst på att uppdatera... Och nu har ju så enormt mycket hänt sen sist också. Så vart börjar vi?

John fyllde ju 30 sist jag skrev. Sen dess har jag avslutat mun praktik, tagit studieuppehåll, varit ynklig i slutet av graviditeten, fått barn (på skottdagen och allt), haft lite besök och sen själv fyllt 30. Och nu som grädde på moset så har vi fått halsfluss i huset. Eller iaf storebror har åkt på det.

Och såkkart så är det ju lillebror Sam som är viktigast av det som hänt. Han är en liten Minijohn fast med röd-blont hår. Och massor av det och lockigt verkar det bli. Helt otroligt. När han kom så var han inte alls lik Theo men det börjar komma mer nu.

Han kom som sagt ut till världen på skottdagen kl 19.05 och han var 3815g tung och 52 lång. Så lite större än Theo men ändå ingen klump. Allt gick helt ok men jag kan inte säga att jag upplevde det som mycket lättare än förra gången. Men men...

I övrigt har vi ju då firat min 30års dag. Jag fick en spark från min familj, presentkort på frisör och trädgårdsbyxor av johns päron och en kavel från kitchenaid, rivjärn från jamie oliver, ansiktsprodukter från bodyshop och en baileys hazelnut från John! Sen såklart många andra saker från johns släkt och kompisar som var superfina! Tyvärr var jag inte så taggad på kalas det här året vilket var synd. Men jag tror det mest beror på alla andra omständigheter.

Men nu har vi äntligen börjat komma iordning här hemma igen.

Så nu ska jag återigen försöka skriva oftare. Nu i maj ska vi börja renovera lite så det kan jag alltid skriva om! :-) Och så börjar trädgården snart tina fram. Ser massor fram emot det! :-D


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar