måndag 21 maj 2012

Träningsvärk

Vilken underbar träningsvärk jag har idag. Den kommer från allt grävande i trädgården igår. Var ute ända till 23 men jag kunde som inte riktigt slita mig. Har grävt upp en ny rabatt bakom garaget och fyller den för fullt med blommor jag hittat på tomten och sådant jag förvarat hos svärmor. Fick även med några extra från henne. Måste göra en rokad däremot för jag vet än inte hur dom ska sitta så just nu är allt huller om buller. Det jag fått tag på än är akleja i olika former, vallmo av okänd sort, silverastilbe och en rosa astilbe, oktoberstormhatt och en liten söt som jag inte kommer ihåg namnet på. Så nu måste jag få tag på plattor/stenar att lägga närmast grunden. :-) Ang. Renoveringen så är vi klara med smårummen. Är bara småfix kvar så bilder kommer när det är städat och fint! ;-) Nu ska vi äta klart och sen bege oss in till stan för skoshopping till storebror.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar