onsdag 13 januari 2010

Babysim




Så har vi varit på babysim. Så underbart det var alltså. Så härligt att låta Theo sparka fritt och hänga ner med benen utan att ta i nånting. Han var lite skeptisk till att ligga i mina händer, men tillslut så slappnade han av. Man såg på honom att han inte ville gå upp. Men han var trött sen. Vi han bara ut i bilen så sov han. Sen vaknade han och åt och så sov han till strax efter åtta. Nu sitter pappa John och ger han gröt, allt man hör är smaskande och pustande! Underbart!

Har även hunnit vara på tupperwareparty. Jag, även om många inte håller med, tycker att det är riktigt bra saker dom säljer. Och med tanke på att dom ska hålla i många, många år så är det ganska billigt. Har idag beställt en hamburgerpress, de du mamma ;), och sen en baby trio,
blir bra nu med vällingen till Theo.
Men nu ska jag mysa framför lite Leilas med mina go pojkar!

2 kommentarer:

  1. skrev du det där efter du hade varit hos mig??? Fasen vad snabb du är! Jag har knappt hunnit lägga ungarna, men jag kan lova att de somnade snabbt... Tack för ikväll! //Maggan

    SvaraRadera
  2. Haha, jo de gjorde jag. Inte vet ja om jag är så snabb. Blev avbruten både en och två gånger. Men Det var ju it så mycket att skriva heller! ;)

    SvaraRadera