fredag 8 januari 2010

Mysmorgon

Fick inte lilleman att somna förens runt 1.30 igår. Och så bestämmer han sig för att vakna vid 8.15 igen. Men som tur var åt han bara och sen somnade han om igen. Och sov ända till 12. Hade jag då varit en duktig och vettig mamma så hade jag lagt mig för att sova lite till. Men nej då... jag gjorde klart ett bröd som jag började med igår, jag satte igång en maskin med tvätt och städade undan på diskbänken. Kanske låter duktigt det också, men jag skulle verkligen behövt sova.

Men nu har jag istället ett bröd som både ser och doftar super gott. Ska ta och smaka det nu tror jag! Lilla T sitter i sin barnmatstol och leker med sin nyckel. Han är väldigt nöjd!

Sen ska vi dammsuga och plocka lite till innan min syster yster S med familj kommer och hälsar på! Ska bli mycket skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar