måndag 11 januari 2010

Nu är glada julen slut, slut, slut...

Åhhhh såå skönt att få städa ut julen. Så fort syrran med familj for hem så började vi att städa bort allt. Hann tyvärr inte med allt, gardinerna blev kvar. Men jag har fått dammsuga lite iaf! Så imorrn kommer fönster hängena upp. Det blir mycket blått och vitt. Har alltid sagt jag inte ska falla för grupptrycket med mycket vitt som alla har nu. Men man vänjer som in sig i det. Snart har jag så också.
Dock bryter vi trenden lite med våran nya soffa och soffbord. Dom är bruna och bordet är i valnöt. Mest troligt det som vi ska satsa på i övriga möblemanget sen! Me like! LÄngtar så otroligt mycket tills allt kommer. Vi har beställt det från Mio och det skulle ta ca åtta veckor. Suck...


Har även fastnat i bloggläsar träsket, fastnar speciellt för en blogg, http://mittlivplandet.blogspot.com/ , den är så inspirerande och härlig att både läsa och titta på. Önskar bara jag kunde få till så vackra bilder.

Nä, nu ska jag gå och kika till sonen som vägra somna. Önskar han kunde göra om gårdagens tur, då somnade han runt 21, kl 2 var jag in och gav han en flaska fast han inte var vaken och sen vid 8.30 vaknade han... Nu la vi honom vid 21, men han vaknade 22.30 och har varit vaken sen dess... Suck... Men han får ligga i sin säng och gorma och sjung så somnar han tillslut. Måste gå och sova snart jag med.

Så, natti natt, hoppas alla haft en bra helg. För de har vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar