torsdag 7 januari 2010

Nytt år - Nytt Liv


Ska försöka mig på att blogga lite om mitt "nya" liv nu. Tänker mest på att mina inte så nära men kära som bor utanför Pite' kommun ska kunna få läsa lite om vårat liv här uppe. Hoppas nån får glädje av den iaf!

Hinner inte skriva nått egentligen nu, för klockan är aningens för mycket för mig... sonen och sambon sover tungt och det borde jag också göra. Men, jag ville få göra klart min sida här iaf innan jag stänger ner för natten. Är svårt att få nån ordentlig rutin nu när man går hemma hela tiden. Blir lite bättre nu när J (min sambo) har börjat om att jobba iaf.

Nåja, nog för nu. Ska försöka skriva mer imorrn och då även kanske lägga in nån bild på våran jul innan den försvinner för den här gången!

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar