söndag 24 januari 2010

Slapp helg

Har varit så skönt att inte ha nått speciellt inplanerat i helgen. Igår så hade John tagit en pappadag för vi skulle på bvc för 5mån sprutan och jag skulle på af för att förbereda för en ev. lärlingsplats. Dock så blev det ett väldigt snabbt besök på af, han jag ville prata med var upptagen. Men nu är jag inskriven iaf! Sen på kvällen tog vi det bara lugnt, åt hemmgjorda hamburgare och lite goa nötter. Sen såg vi Star Trek, den nya filmen. Riktigt bra måste jag säga.

Idag, lördag, har vi varit in till stan och fikat. Vi åt våra första semlor. Kan verkligen rekomendera dom på Kvarters bageriet. Dom var mums! Sen gick vi runt lite på stan innan dom stängde. Fyndade en pyjamas åt lilleman och sen blev det coop. Vi skulle handla till middan, kyckling med cashewnötter. Var också väldigt gott!
Nu på kvällen bjöd vi över oss till Peter och Ulrica igen och spelade lite med Scene it, är fast i de nu! Och sen såg vi Zombieland. En riktigt rolig splatter zombie rulle. Helt ok!
Men nu äre sussa som gäller. Och imorrn har jag sovmorgon! Skööönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar