torsdag 21 januari 2010

Intet nytt på östfronten


Vad gjorde vi igår då... Så gott som ingenting. Vi var på babysim på eftermiddan och sen handlade vi. Och på kvällen var vi bjudna till Peter, Ulrica och Wilma på lite spel. Vilket var väldigt trevligt. Vi fick prova ett "nytt" spel på deras xbox. Seen it hette det. Väldigt skoj faktiskt!
Idag har vi bara myst. Theo sov i stort sett från 21.30 igår, med avbrott för ombyte när vi kom hem och en lite flaska välling, ända till 8.30 imorse. Väldigt skönt. Sen sov han 1½ timme till. Så fick han ligga i sin hage näck medans jag dammsög. Oj vad han roade sig själv. Är såååå skönt med hagen. Sen tänkte jag han skulle få lite mer mat till lunch. Så då tinade jag upp 2 bitar vardera av morot, potatis och broccoli. Det blir 6 msk, alltså nästan 1 dl mat. Och han rensade tallriken. Plus att han fick prova dricka vatten ur sin pipmugg. Väldigt populärt kan jag säga!
Nu ligger han och sover och jag ska kika vidare på Gilmore girls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar