onsdag 27 januari 2010

Snööööstorm

Inte ofta jag bekymrar mig över om att det snöar. Men när man ska gå med lilleman så undrar jag om jag ska avvakta. Ska ju på föräldragrupp, första träffen idag. Ska bli kul att träffa fler småbarnsmammor.
Och sen så har vi ju babysim lite senare i eftermiddag. Känns inte heller så skoj att fara ut och köra i det här vädret. Men vadå... man är väl norrlänning, eller? ;)
Theo sov ända till 8.45 idag. Vilket var väldigt tur, för jag fastnade framför gilmore girls, hade tagit med datorn till sängen... Aja baja på mig. Men det är så roligt att se igen!
Nä, nu ska jag äta klart och gå och göra mig klar.
Ses sen!



4 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken fin blogg du har och vilket charmtroll han verkar vara lille Theo!! Hälsn. Ann-Sofie F

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Skriver kanske inte så vettigt, men det är kul att få lufta tankarna ibland iaf!

    SvaraRadera
  3. Heeej !:) åååh han är så söt !:)
    ha en bra helg !! själv sticker jag ewe å petra till Angi i västerås !!;)

    SvaraRadera
  4. Lina (två barns mor !! )29 januari 2010 kl. 15:30

    Hej!!
    Vad fin boddy han har med stjärnor på vart har han fått den ifrån ;D. Hoppas allt är bra annars, här knallar det på, har pysslat med lillan idag och myst! Blir nog att ta en baylis i helgen :D!!
    Kram

    SvaraRadera