torsdag 25 februari 2010

Lite snyggt

Uj vad vackert väder man kan få ibland. Visst det var kallt, men uj uj så vackert istället. Tog en promenad till Lina och så följde vi Emilia till dagis sen. Sen tog vi en sväng förbi konsum och handlade årets första påskmust!!! :D Den ska öppnas imorrn till lite god fajita.
Lina och Elliot fick följa med oss hem och så bjöd jag på lunch.
Så fort John kom hem så blev det mat och sen besök av svärföräldrarna. Dom måste ju mysa lite extra med Theo inför lördag när dom ska vara barnvakt ett helt dygn!
Sen skulle John till Peter och Ulrica och hälsa på, men innan han fick gå så gjorde vi klar tvbänken. Den blev såååå snygg!
Sen efteråt så firade jag med en kaffedrink, väldigt gott! (härmar dig lite J.P. men du är så inspirerande) Mums...

Imorrn blir det staden med Therese, ska försöka hitta nått att ha på överkroppen till lördag. Annars kan det bli lite kallt... Sen imorrn kväll blir det då fajitas med Lina och Elliot.

Men nu ska jag välja ut bilder att framkalla och sen ska jag njuta av att jag har en underbar son, som just nu sover gott och en underbar framtida make... Iiihh så läskigt att skriva det... Hihi

3 kommentarer:

  1. Gu så snyggt det blev, va kul! :-)
    Ja jag ska trotsa min förkylning, packa ner en toarulle och bara strosa på i min egen lilla värld, haha. Kan vara riktigt skönt ibland. Kanske ses å ta en snabb fika om du/ni har tid?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Verkligen jätte fint blev det !!:))
    NUuu har ni ju alldeles nytt å fräscht !!;)

    Imorgon ses vi !!:) snarare idag kanske !:)

    SvaraRadera
  3. Härmar mig ?? Du vet mkt väl att jag ALDRIG skulle sätta kaffe i min lilla strupe. *ler*
    Ha en skön fredag !!

    SvaraRadera