fredag 5 februari 2010

Tjuvat från Therese

HIttade den här "listan" på Therese blogg som jag tänkte jag skulle fylla i.

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov för fullt. Theo väckte mig inte förrens 9.30
Vad gjorde du för 15 min sedan: åt frukost
Det sista du sa högt: sov gott en stund
Det senaste någon sa till dig: glö bluu gluugg baaa buuu
Vad har du druckit idag: ingenting men ska ta en kopp te strax
Vad var det senaste du åt: frukost
Vad var det senaste du köpte: gomat på ica
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig nu: 11 minus å lite molnigt
Godaste glassmaken: tror det blir rom russin
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hmmm... kanske
Sover du tungt: oftast
Drömmer du mardrömmar: Nog händer det
Trivs du med ditt jobb: är ju mammaledig nu, och sen vet jag inte eftersom jag aldrig jobbat som elektriker
Favoritklädsel: Kjol och en fin tröja
Favoritlåt just nu: Gloria - Mando diao
Vad ser du om du tittar till höger: våran tv och vardagsrumsfönstret
Vad gör dig glad just nu: att få mysa med Theo
Vad ska du göra härnäst: Ska nog prova spela lite Wii Sport Resorts
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: mätt och avslappnad
Favoritgodis: Lakrits
Kläder just nu: T-shirt och mjukisbyxor, rosa såklart
Sommarplaner: måste försöka få en lärlingsplats och då blir det att jobba. Men kanske en tur söderut om vi hinner.
Hur många kuddar sover du med: 2st
Spelar du något instrument: nej men skulle vilja lära mig spela piano
Morgon eller nattmänniska: Beror på om jag fått sova ordentligt, då kan jag vara både och
Vad är viktigast för dig: Att Theo och jag och John får må bra och njuta av livet
Är du kittlig: Oftast inte, men ibland kan det slå fel
Snarkar du: Tror inte det, om jag inte sover på rygg vill säga... ;)
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: kackerlackor
Längtar du mest efter just nu: Fest den 27:e Har hört rykten om att det ska bli blött... Najs!

1 kommentar:

  1. Okej tack !:) Vi hör av oss !:)
    ha en underbar helg å hälsa Lille å Store :)

    SvaraRadera