onsdag 17 mars 2010

Klättring

Av en slump så har jag kommit i kontakt med en tjej som precis flyttat hit till Piteå. Och hon sökte efter någon som ville börja klättra med henne. Och så anmälde jag mig!
Så ikväll har vi varit iväg för första gången. Och oj, vad roligt det var. Känns i armarna att det var länge sen jag gjorde nått ordentligt. Men det är som när man cyklar, man glömmer aldrig helt hur man ska göra och tänka. Jag överraskade mig själv ikväll med att vara riktigt stark i både armar och nypor. Tog mig högst upp på första försöket. Men sen började krafterna tryta och då gick det sämre.
(Svenska klätterförbundet)

Men vi ska dit igen veckan efter nästa. Så det är bara att träna nu så man får nått att klättra med! :D

På tal om nått annat. Mamma ligger inne för operation av ryggen. Dom ska ta bort broskbildningar efter ryggraden (tror jag det var) och dom gör det med titthålskirurgi. Hon blev opererad idag vid 14. Men det senaste vi hörde var att allt såg bra ut och hon ligger på uppvaket nu. Så vi får se imorrn om det går att få tag på henne. Hoppas hon mår bättre efter det här nu!

Krya på dig mamma!

Men nu ska jag sjunka ned i ett skönt bad! Ses

1 kommentar:

  1. Så du har börjat klättra du :) Spännande ! Själv är jag för höjdrädd :)
    Kul för dig =)

    Synd det med fikat men nästa vecka då! :)
    Kram! hälsa bebis :P

    SvaraRadera