onsdag 3 mars 2010

Seg

Blev en väldgt trevlig dag på mammaträffen. Vi pratade om allt möjligt och fikade väldigt gott. Sen efter det lämnade jag av Theo hos Lina och så for jag en snabbis på bibblan med ett gäng böcker.
Där om nånstans borde dom bygga några p-platser närmare. Ja, jag förstår det är kanske inte möjligt, men om man har nått lite tyngre än en handväska att bära så blir det lite jobbigt ibland faktiskt.
Sen for jag iaf tillbaka till Munksund, vi fikade, Theo fick mat och så tjattrade vi en del. Sen drog jag hemåt igen. Johns päron skulle komma förbi och jag ville hinna städa lite. Hann dock bara med toan, men nu nästan gnistrar den iaf!
På bibblan så lånade jag en hel drös med bröllopsböcker, och jag tror faktiskt jag ska ta och krypa ned i soffan med dom nu. Är inte riktigt på hugget just nu känner jag. Men så blir det ibland!
Så, jag ska sätta mig och drömma om nästa december. Mer än vanligt vill säga! ;)

1 kommentar:

  1. Nu har det pratats både hit och dit. =0).
    Skellefteå är en farlig stad minsann.
    Ha en bra fredag !!

    SvaraRadera