tisdag 13 april 2010

Spisilisen

Yay! Nu ska vi (få) en ny spis. Lyckades lura till mig en induktion till snuskigt bra pris och den ska levereras i mitten av denna vecka! LÄngtar massor nu. Har aldrig haft varken häll eller varmlugt så det blir att inviga båda delarna!
Annars händer det inte så mycket. Vi började om babysimmet idag, lilleman fick dyka och simma med simringar runt armarna. Men han var nöjd!
Sen har vi shoppat lite smågrejs så jag kan börja fixa lite i köket. Måste få göra nått så jag får ur mig hus-suget som satt sig hårt nu.
Helgen som var blev helt underbar. Mysfredag, god grillning på lördag hos Linda och Mattias och fika och trevligt hos Ulrica och Peter på söndag. Helgen går alldeles för fort ibland!
Försöker nu sälja bort lite saker, måste ju täcka upp kostnaderna för köket nu... ;)
Nä, nu är klockan mycket, har varit hos Lina och ätit brylépudding och nu ska jag krypa ner bredvid en sovandes fästman.


(Pappa och Theo på kusin Arvids dop)

(Theo och Morfar på dopet)

(Jag på dopet)

1 kommentar:

  1. Kul med nytt i köket! :-) Är oxå jätte hus sugen just nu, och friggeboda och stug sugen, haha

    Vet ännu inte om jag vågar komma på fikat i morgon. Liam snorar och hostar rätt så mycket fortfarande "/

    SvaraRadera