tisdag 6 april 2010

Så var glada påsken slut, slut, slut...

Nu har vi återhämtat oss från besök från söder! ;) Nä, skoja bara, det har varit superroligt och slappt att ha syrran med familj här. Vi har ätit i massor och massor och druckit gott och spelat mycket! En perfekt påsk måste jag få säga!
Nu har veckan gått tillbaka till det vanliga igen och jag söker med ljus och lyckta efter en lärlingsplats. Så om nån känner nån som jobbar som elektriker och läser det här kan ni ju höra av er! Börjar vara stressigt!
Imorrn ska vi på mammafika ute i Skuthamn. Det ska bli spännande! Men nu ska jag lägga mig och läsa The Golden Compass. Den är än så länge riktigt bra! Mys, pys!

(Våran kille har blivit så stor, han tränade hårt med att bara lyfta huvudet här 5/11-09 och nu står han själv med stöd...)

1 kommentar:

  1. Haha hemkörning kallas det när Robert får hämta och jag får stanna hemma. ;0).
    Åh vad han är lik dig Anna, är du säker på att John fått vara med ??!! ;0). Ha en skön helg !! Kram.

    SvaraRadera