fredag 7 maj 2010

Jobb jobb

Ja, så var det dags...
På måndag börjar jag min praktik som sen ska leda till sommarjobb. Och om jag trivs så hoppas jag att det kan bli nått mer. Men just nu är det nog spännande att vara borta från Theo hela dagarna. Känner mer och mer att jag kommer sakna alla småsaker vi gör på dagarna. Känns ibland som man tar farväl, fastän jag vet att han är hemma när jag kommer hem och jag kan mysa med honom hela kvällen. Men det kommer ändå bli svårt. Skönt iaf att det är John jag lämnar över till. Dom kommer nog ha det riktigt mysigt tillsammans... utan mig... :P


Sen imorrn ska vi även hälsa på på dagiset som vi ska söka in Theo till i höst. Dom hade platser kvar och det är ett föräldrakooperativ, så jag hoppas vi får möjlighet att komma in där. Vill verkligen dit, och det ska bli såååå spännande att se hur det känns när man kommer dit.
Längtar!
Längtar t om till lilleman börjar på dagis, lite iaf, för jag vet ju hur mycket skoj dom har och hur bra dom ändå mår av att få träffa kompisarna och lära sig leka med många andra. Och jag tror det kommer passa honom!

Men nu ska vi försöka hinna med den här helgen som kommer innan vårat nästa liv börjar. Och det ska vi göra i goda vänners sällskap! Och nu, nu, ska jag krypa ner i sängen och läsa Guld kompassen, är fortfarande inte klar. Men bra är den än!

Just ja, Theo är mycket piggare. Han har fått astma puffar som vi ger några ggr under dagen. Dock har han istället fått en vanlig förkylning, men den går nog snart över. Vi har varit ute och gått en del, så kanske den friska luften blåser bort baccillerna! :D

Natti natt på er, ska kika in till mitt underbarn nu innan jag smyger i säng, alldeles försent... :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar