fredag 30 juli 2010

Vad tiden går fort

Nu har vi hunnit med ännu ett dop och en bröllopsfest - bröllopet då eftersom dom smet undan och gjorde det i smyg hemma...
Nu är det bara Theos födelsedag och äldsta syrrans 40års dag kvar...

Vi har spenderat 5 mycket trevlig dagar hemma i Vallen och har hunnit med en hel del. Städat ur mina gamla leksakslådor och plockat jordgubbar bland annat.
Väl hemma så har vi hunnit med att rensa ut i förrådet en hel del och stökat undan både i sovrummet och datarummet. Så nu vågar man bjuda över folk igen! :D Bara mitt data bord kvar.

Som sagt, på lördag fyller lillskrutten 1 år. Helt otroligt vad tiden går fort. Det känns som att det bara var någon månad sen han kom ut.

Bland det bästa som finns på BB

Min livräddare

Äntligen ute


Så imorrn ska jag baka lite bullar och baka tårtan så vi har nått att bjuda på. Sen ska han få plättårta till frukost på lördag. Med färska jordgubbar! :D
Men nu måste jag i säng, är min tur att ta lilleman imorrn!
Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar