onsdag 20 oktober 2010

Ja må hon leva, ja må hon leva uti fyrtiiiiooooo år...

Jaha så har äldsta systeryster fyllt 40 år. Hon börjar bli stor nu. Detta invigde hela familjen inklusive en kusin till oss med familj med att kl 06.30 köra fram till deras hus, skjuta med bössa under sovrumsfönstret och sen blinka och tuta med bilarna tills hon tittade ut! Och vilken min hon hade. Helt underbart förvånad! Annars så spelar hon enormt bra.
Sen bjöd vi in oss på frukost bestående av smörgåstårta och sachertårta, eller svarttårta som min svåger visst kallar det. Det var väldigt trevligt och vi blev bara runt 21 st som var med... John och en av brorsans flickor kunde tyvärr inte.
I present fick hon en jättefin cykel av oss alla och jag och Kajsa hade gjort varsitt kort åt henne. Bilder kommer senare!

För att ta oss ned till Vallen tog jag och Theo bussen ner. Det var väldigt spännande. Från början trodde jag att han gjort värsta blöjan, tills jag upptäckte att det var fabriken som luktade... Är man från pite eller ej... så säg...
Bussresan gick faktiskt riktigt bra. Han gormade en del ibland men jag lyckades roa honom och som sista muta hade jag med en smoothie. Sen kom Leif och hämtade oss på busstationen och skjutsade oss till Vallen.

Var en intensiv tur men väldigt roligt och givande. Det är när det är så här man känner hur långt det är  emellan egentligen och jag önskar man bodde lite närmre... men men...
Idag har jag jobbat och sen inte gjort mycket. Så nu ska jag försöka spela lite och sen gå och sova i tid... hrm hrm...

Just ja, vi är så gott som helt klar med julklapparna, hur skönt är inte det! Helt underbart!!! :D

1 kommentar:

  1. Åååå vad skönt med julklapparna !!! Hur har ni lyckats med det ? Duktiga =)) Slippa julstressen sen!

    Hahah vad "roligt" vakna till skottlossning och biltutande :P

    Nu ska jag till skolan =)
    Puss å kram!!

    SvaraRadera