fredag 8 oktober 2010

Liiite jobb

Ok förra inlägget kanske var lite gnälligt. Men jag gnäller sällan här på bloggen så ibland måste jag få släppa lite. Har ju ett extra jobb som demonstratris men det är ju bara tors-fre och ibland lör. Så det genererar ju inte så stora slantar per månad. Men man får komma iväg och göra nått iaf!
Så idag ska jag på ICA och laga köttbullar med chili creme fraiche. Ska bli intressant hur det fungerar.
Så undertiden får ju såklart Theo vara på dagis, och som han älskar sitt dagis. Han nästan springer innan han ens kommit ned på golvet för han är så ivrig på att börja leka.

Och påtal om att springa, måste bara skryta lite om våran duktiga pojke. Han började ju gå sina första steg på sin 13 månadersdag. Och nu kryper han aldrig, han går t om nästan obehindrat i full utemundering. Med nästan menar jag att nog ramlar han men han ställer sig upp direkt. Han har t om börjat försöka springa, men det går inte riktigt lika bra. Men han ger inte upp iaf! Duktiga killen! Vi är så stolta!
Han har hittat mina nycklar här och försöker öppna dörren med dom, för det är ju det man gör med nycklar, eller hur! ;) Ursäkta dom mörkar bilderna, kameran och jag är inte helt överens.
Nåja, nu ska jag gå och plocka upp en lillkille som inte vill vila längre!

4 kommentarer:

  1. Man kan ju inte ha humöret på topp hela tiden så de är bara att gnälla på. Jag vet hur du känner dig! :-)

    Visst är de skönt nu när dom små går! :-)

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att han går så mycket :)

    Klart man måste få gnälla, det var därför jag öppnade min gamla blogg förut, kände mig lite halvt om halvt ensam när Lars bodde i Stockholm och jag i Umeå, även om man inte var de. Så då kunde man gnälla ganska mycket. Och jag förstår din känsla inge skoj alls faktiskt.. men men vad ska man göra bara försöka se de positivt och ta sig framåt. Skönt iaf att du har några arbetspass i veckan :)

    Lycka till idag

    SvaraRadera
  3. Men tjena hallå!

    Inte visste jag att du hade en blogg, här ska jag kika in oftare :)
    Det är Cia som fått en liten pojke, hon hälsade tillbaka och tackade så mkt.

    Jäklar vad stor han är eran lilla, o såklart grymt söt! Jag har som missat att han ens fötts, tyckte d var nyss du gick omkring med stormagen ^^

    Ang fotografering så tar jag 800 kr, då får man 10 högupplösta bilder utbrända på skiva.
    Du kan ju maila mig på carolinelundmark@hotmail.com om ni är intresserade eller om du undrar över något :)

    Ha det gött!!

    SvaraRadera
  4. Asch jag glömde ju min bloggadress i förra kommentaren :)

    SvaraRadera