söndag 30 januari 2011

Myslördag och försvarsinformation

Igår hade vi en riktig slappdag. Vi mös på förmiddan och sen dammsög jag en del. Sen var det dags att fara till Hemmings med Theo som skulle sova hos farmor och farfar.
John skulle på fest hos Martin och jag skulle till Linda för att planera dekorationerna. Vi har nu kommit fram till solrosor såklart, och sen föreslog Linda svart och vitt med prickar för att bevara 50 tals känslan. Typ så här
Och så vill jag tillföra lite petrolblått genom t ex buketten. Har hittat en fin bild på hur jag skulle vilja att buketten ska se ut. Men det är inte helt klart än.
I övrigt så är de två viktigaste delarna klar, kyrkan och lokalen. Sen sitter vi och diskuterar kuvertavgift, får många olika bud men vi ska försöka komma fram till nått som är rimligt.

Sen någonting annat, i fredags såg jag och John RED, den var otroligt rolig och väldigt lättsedd. Mycket skjuta, lite splatter och en hel del intriger. Vi satt hela filmen och klurade på vad som hände då och då och vilka som intrigerade (!) med vem. Som sagt, vi rekomenderar den starkt!

Men nu ska jag krypa i säng, för jag gick upp kl 7 imorse för att fara på försvarsinformation på F21 i Luleå. Väldigt intressant men kände att jag nog behöver putsa på mina omvärldskunskaper.

Natti natt

1 kommentar:

  1. Å vad fina inbjudningar =)
    kommer bli sååå fint och vilken upplevelse =)
    Kraaaam! Hälsa familjen!

    SvaraRadera