lördag 12 mars 2011

En lisa för själen

Idag tog vi oss äntligen ut till Hemmings för att köra skoter. Var tänkt Theo kulle få följa med men han somnade i bilen på väg dit så han sov i vagnen ute i 2½ timme istället! Så jag och John for iväg själv istället.
Och vilken underbar känsla det var alltså. Har ju inte åkt eller kört skoter på iaf tre år, och jag är uppvuxen på skotern på vintern. Anade inte att jag saknat det så mycket som jag gjort, men ohhh så härligt att få vara ute igen. Bara lukten är helt underbar! Längtar tills den dagen då vi har råd att ha en egen skoter med pulka! Underbart!

Sen bjöd svärföräldrarna på grillat vilket var suveränt gott, årets första! Och nu är vi hemma igen. Tog ett bad med Theo efter vi tittat lite på Flygande Mattan på Barnkanalen, han älskar verkligen det programmet. Så nu ligger han och sover gott och John är hos Linda och Mattias och jag ska titta på Melodifestivalen. Nu när det är final är det äntligen värt att titta igen! Skrattar

Så natti natt på er, skrivs en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar