lördag 16 januari 2010

Sådårå håhåjaja..

Vad har vi haft för oss idag? Jo, vi tog bussen in till stan. Vi träffade Therese och Ewe där, sen åt vi alla lunch med John och en av hans arbetskompisar. Sen gick jag och Therese på stan och kikade på allt möjligt.
Och sen ringde John, han hade tagit ut nån "arne" timme, det förtjänade han, han har jobbat hårt nu. Så kikade vi in på Rima, jag drömde lite om alla scrappbooking saker jag vill kunna köpa. Pleaaaase give me money! :D Det enda jag fyndade på hela dagen var en blomspruta, som visade sig vara helt värdelös. På presenten, efter lite grymtningar, så sa dom att den skulle spraya ut vattnet i en dimma. Men nej då, det var som en helt vanlig vattenspruta... Så 20kr helt åt fanders...
Sen gick jag, John och lilleman till bibblan. Vi fyndade några härliga böcker och så tog vi bussen hem. Då fick john sova en stund och jag gjorde mat, helstekt kyckling med citron, vitlök och salt och peppar. Riktigt gott faktiskt. Vi åt det med bulgur. Borde väl vara relativt gi tillåtet.
Nu är John hos Peter och Ulrica och ser skräckisar och jag har precis sett första avsnittet av en serie som heter Eastwick. Verkar vara en blandning mellan Desperate housewives och Förhäxad. Men mysig.
Men nu borde jag nog gå och sova. Måste ju orka upp till Theo imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar