måndag 8 februari 2010

Biissi biissi bii

Eller hur man nu skriver det... Therese höll då bara med! ;) Pratar precis med henne på msn. Och alltså, det är en tjej med många järn i elden. Och hon är inte ensam. Verkar vara många som har mycket för sig nu. Kanske är en sån tid nu. En del klagar hela tiden över att dom har massor att göra hela tiden, men jag kan känna att det är då som jag verkligen hinner känna att det är skönt att komma hem och bara sitta och mysa. Har man all tid i världen så får man aldrig den känslan. Älskar egentligen att ha saker att göra så gott som varje dag. Är kanske lite därför jag verkligen längtar efter att få börja jobba. De och såklart att få börja på riktigt som elektriker. Ringde idag till ett av företagen här i pite, så nu måste jag sätta mig och försöka få ihop mitt cv. Ska få komma och träffa dom nästa vecka vilket ska bli väldigt spännande.
Men det gäller samtidigt att kunna njuta av lugnt jag får här hemma med lilleman. Och det försöker jag.
Såg precis några söta bilder från när vi for hem med Theo. Han var så liten då. Helt otroligt...
Men nu ska jag prova se "The Island" har hört mycket dåligt om den, men ska ge den en chans iaf.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar