tisdag 28 september 2010

Duktiga jag

Så har man varit riktigt duktig! Theo var helt slut igår efter dagis, han knappt åt och ville bara sova. Men idag så är det helt tvärtom. Han var jätteglad och pigg när han vaknade, åt all gröt och hade varit igång hela tiden på dagis. Åt t om lunch innan han somnade hemma igen. Och medans han var på dagis och sen sov så passade jag på att ta hand om äpplena vi fått från mamma. Jag har gjort äppelmos, inlagda äpplen i sockerlag och inlagda plommon i sockerlag. Ska bli spännande i vinter att smaka allt! Och sen när Theo vaknade så for vi till dollarstore för att köpa burkar att frysa in moset i, gjorde den mer lättsockrad och sen hämtade vi Pappa John på jobbet!
Sen har vi även hunnit med vårat första Föräldramöte! Slutade med att jag erbjöd mig att bli förskolerådsrepresentant, så det ska bli spännande! Men det verkar som trevlig föräldrar på dagiset och gulliga barn. Blir nog bra det här!
Men nu ska vi se om jag hittar nått bra recept på kubbar och eventullet baka dom till imorrn då det är Me and I party här! Är det nån av er som läser det här och som jag glömt bjuda så är det bara höra av sig så får ni hemskt gärna komma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar