torsdag 23 september 2010

Sjuk, igen...

Jah, så bara några dagar efter att Theo börjat på dagis så har vi åkt på en rejäl förkylning. Först lilleman och nu mamma hans... Och samma dag som jag ska jobba. Har varit aningens tyngre att grädda wienerbröd idag än det skulle ha varit, men ändå glad att jag hade en sån "demo". Är kul med omväxling ibland!
Nu har Theos farmor och farfar kommit hem från Turkiet. Dom verkar ha haft det väldigt skönt och behagligt. Är inte alls avis, nej då... ;)
Dock verkade han visst inte helt säker på vem farmor var, alldeles mörk och så. Men det släpper nog imorrn.
Sen på söndag så får han träffa sin mormor och morfar som kommer upp med en massa kött som vi köpt. En 1/5 dels älgkalv har vi fått ta del av och det ska bli så härligt i vinter. Sen ska vi även vara med på 1/4 dels gris, vet dock inte än hur vi ska förvara allt. Men det löser sig, som jag brukar säga.
Men nu ska jag ta en ipren och en go kokbok och krypa ner i sängen och drömma om julen! ;)

1 kommentar:

  1. Jag drömmer oxå om julen !! Hoppas lillkillen kryar på sig. Kram.

    SvaraRadera