söndag 19 september 2010

Valet 2010

Jaha, så verkar valet 2010 vara klart för i år. Blir visst en Blå intriktad regering igen. Vet faktiskt inte hur det påverkar mig, har ju fått dyrare avgifter, men vet inte om dom skulle sjunkit annars ändå. Jag gjorde mitt och röstade och men sen så tar jag allt med ganska så mycket lugn. Jag hoppas på att det blir bra på något vis i slutänden iaf!
Nu ska jag ta och avsluta surfarkvällen och lägga mig och sova, för Theo är fortfarande sjuk, så dagis imorrn blir nog inställt. Han har åkt på den hemska hostan igen, den är som skällande. Men han sover riktigt bra, så förhoppningsvis är han piggare imorrn. Fick knappt i honom nått mat till middan så det lär bli en extra vällingflaska inatt. Tack och lov för vällingen säger jag bara!
Annars så har jag börjat höststäda, har putsat fönstren i vardagsrummet, datarummet och theos rum och bytt gardiner. Och imorrn blir det köket och fönstret i sovrummet. Är så härligt, älskar att "pynta" höst. Näst bäst efter julen! ;) Btw, längtar så det skriiiiker i kroppen efter Advent och Julen. Ska bli så roligt i år!
Men nu, nu är det sängen som hägrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar